مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال برای معوقات بیمارستان‌ها بخش دولتی و داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه سلامت در استان از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر محمد صفدری مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بیمه سلامت ایرانیان ۲۰ هزار میلیارد ریال (۲ هزار میلیارد تومان) به منظور پرداخت به بیمارستان‌های دولتی و داروخانه‌های طرف قرارداد و تامین تجهیزات پزشکی تخصیص داده که ۸۰۰ میلیارد ریال آن سهم سیستان و بلوچستان است.


وی افزود: پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال سهم معوقات خرداد تا پایان شهریور ماه امسال بیمارستان‌ها و داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه سلامت سیستان و بلوچستان از امروز آغاز شد.


وی گفت: ۱۸ بیمارستان دولتی، ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۲ بیمارستان نظامی و ۱۴۰ داروخانه در سیستان و بلوچستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.
مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان از نظر پرداختی‌ها به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های طرف قرار داد بیمه سلامت از سایر استان‌های کشور جلوتر است.


صفدری افزود: همچنین ماه آینده نیز حدود ۸۰۰ میلیارد ریال دیگر برای پرداخت به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های طرف قرار داد بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد.


وی گفت: از تمام مردم سیستان و بلوچستان که تا کنون موفق به دریافت دفترچه بیمه ایرانیان نشده اند و همچنین افرادی که تاریخ دفترچه بیمه سلامت آنان نیز پایان یافته درخواست می‌شود برای دریافت دفترچه بیمه سلامت ایرانیان به دفاتر پیشخوان دولت یا ادارات بیمه سلامت در سراسر استان مراجعه کنند.


مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

انتهای پیام/گ

پرداخت معوقات مراکز درمانی توسط بیمه سلامت سیستان بلوچستان

برچسب ها: بیمه ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار