معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: سازمان سرمایه‌گذاری باید با تدوین بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری در راستای جذب سرمایه‌گذاری اقدام نماید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کمال کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج صبح امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری برگزار شد، گفت: در چارت جدید که از سوی سازمان شهرداری‌های کشور به این شهرداری ابلاغ‌ شده است، سازمان تازه تأسیس با نام سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی فعالیت می‌کند.

وی افزود: حوزه کاری سازمان سرمایه‌گذاری بسیار حساس است و این حوزه باید با تدوین بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری در راستای جذب سرمایه‌گذاری اقدام نماید.

 کاظمی بیان کرد: در چارت جدید معاونت سرمایه‌گذاری به سازمان تغییریافته و این موجب می‌شود که این سازمان با استقلال کامل در راستای جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح‌های متنوع عمران شهری تلاش کند.

 در این مراسم با صدور حکمی از سوی شهردار سنندج  آرش اسماعیل‌نسب به‌عنوان رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری منصوب شد.

گفتنی است؛ اسماعیل‌نسب دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های  مدیریت اجرایی و اقتصاد است و از سوابق قبلی وی می‌توان به کارشناس پژوهشی سازمان جهادسازندگی، مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور، نایب‌رئیس سازمان نظام‌مهندسی ،مدرس دانشگاه، مدیرعامل سازمان پارَکها وفضای سبز شهرداری، عضو هیت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و اشتغال استان کردستان، عضو هیت مدیره جامعه مهندسان مشاوره استان کردستان، رئیس میز مذاکرات اجلاس جهانی شوراوشهرداران و مدرس و مشاوراقتصادی اتاق بازرگانی استان کردستان اشاره کرد.

انتهای پیام/ د م

انتصاب رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.