نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های مهارتی همراه با تلفیق علم و عمل می تواند  دریچه‌ای روشن به سوی ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان و توسعه همه جانبه کشورباشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران صبح امروز در بازید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان کامیاران به اهمیت آموزش‌های مهارتی در شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز با خیل عظیمی از جوانان بیکار تحصیلکرده فاقد مهارت روبرو هستیم.

 وی خاطرنشان کرد: این افراد برای ورود به بازار کار بدلیل عدم مهارت و تخصص لازم دچار مشکل شده‌اند که آموزش‌های مهارتی با تلفیق علم و عمل می‌تواند دریچه‌ای روشن به سوی ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان و توسعه همه جانبه کشورباشد.

 نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان را یکی از راهکارهای موثر و زودبازده در راستای ایجاد اشتغال جوانان کردستانی دانست.

 وی در پایان وجود تجهیزات و فضای مناسب و بهره‌گیری از نیروی متخصص و کارآمد را از جمله مزیت‌های اداره کل موآزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ذکر کرد و افزود: خوشبختانه این اداره کل توانسته است در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح استان همسو و هماهنگ کند که از زحمات این مجموعه پویا تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ د م

 ضرورت توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.