رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین گفت: در دهه فجر امسال طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ دکتر اسحق ایلدرآبادی رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین گفت : در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی ایران 6 طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از 3 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: کلینیک تخصصی با زیر بنای هزار و 620 مترمربع از بزرگترین پروژه های درمانی در شهرستان اسفراین است که دهه فجرامسال افتتاح می شود

وی با بیان اینکه مراکز خدمات جامع سلامت بام با جمعیت تحت پوشش 4 هزار و 175 نفر و سارمران با جمعیت تحت پوشش 9 هزار و 287 نفر از دیگر پروژه های افتتاحی این دانشکده است، افزود : در مجموع برای این طرح ها 9 هزار و 500 میلیون ریال هزینه شده است که برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت بام مجمع خیرین سلامت نیز مشارکت داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین همچنین خبر از افتتاح پایگاه سلامت دکتر خدایی با زیر بنای 400 مترمربع وجمعیت تحت پوشش 6 هزار و 348 نفر با اعتبار 4 هزار و 500 میلیون ریال و خانه بهداشت کلاته آقازاده با اعتبار هزار میلیون ریال  در دهه فجر امسال داد.

اسحق ایلدرآبادی افزود : پایگاه اورژانس بین جاده ای کلات نیز از دیگر طرح های افتتاحی است که با بهره برداری از آن تعداد پایگاه های اورژانس جاده ای شهرستان اسفراین به 6 پایگاه می رسد.    

وی برگزاری جشن های انقلاب ، شرکت کارکنان این دانشکده در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر ، برگزاری نمایشگاه عکس روز شمار انقلاب و مسابقات ورزشی و کوهپیمایی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این دانشکده در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد. 

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های بهداشتی در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.