مسئولیت اجرای طرح ملی انتقال آب بن به بروجن از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بازگشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نماینده مردم شهرستان بروجن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، مسئولیت اجرای طرح ملی انتقال آب بن به بروجن از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بازگشت.

خدیجه ربیعی افزود: دستگاه اجرایی این طرح در لایحه بودجه ۹۷ توسط دولت از شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تغییر یافته بود.

وی اظهار داشت: تغییر مجدد دستگاه مجری پروژه انتقال آب بن به بروجن بمنظور تکمیل هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی و نظارت بیشتر و بر اساس پیشنهاد ارائه شده و مصوبه قطعی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

گفتنی است: عملیات اجرایی پروژه انتقال آب بن به بروجن در چهارمحال و بختیاری، در سه بخش ایستگاه سه گانه پمپاژ آب، تصفیه خانه و خطوط انتقال آب با اعتبار دو هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۱ آغاز شد.

با اجرای این طرح سالانه ۲۹ و نیم میلیون متر مکعب آب شُرب سالم و پایدار برای ۱۱ شهر و ۱۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۶۰ هزار نفر و ۱۱ و نیم میلیون متر مکعب آب مورد نیاز ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/م

تغییر مجدد دستگاه مجری پروژه انتقال آب بن به بروجن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
خدایا به بزرگی و عظمتت ریشه کسانی که در حق مردم مظلوم چهار محال بختیاری خیانت و جنایت کردن و با زدن تونل و احداث سد کوهرنگ ۳ و بهشت آباد باعث نابودی زمینهای کشاورزی و مسکونی ،خشکاندن چشمه ها فقر و آوارگی و مهاجرت و جلای وطن مردمش به استانهای اطراف شدند را قطع و نابود کن الهی آمین