شهردار منطقه 12 گفت: با توجه به برودت هوا، گشت های ویژه شهرداری منطقه 12، کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه این منطقه را به مددسراها و شلترها منتقل می کنند.

پذیرش کارتن خواب ها در مددسرای منطقه 12 به صورت شبانه روزی/تا کنون فوت هیچ کارتن خوابی گزارش نشده استپیمان محسنی شهردار منطقه 12 شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بر اساس گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش سرمای هوا و همچنین افزایش میزان بارش‌ها، گشت‌های ویژه شهرداری منطقه 12، از نخستین دقایق شروع بارش گشت زنی خود را در پاتوق‌های کارتن خوابی آغاز کردند.

محسنی یادآور شد: همه اکیپ های گشت زنی در حال آماده باش و گشت زنی مدام هستند و کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپناه این منطقه را به مددسراها و شلترها منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: گشت زنی عوامل شهرداری در پاتوق کارتن خواب‌های منطقه 12 به طور مستمر ادامه دارد و این افراد به محض رویت به مددسراها منتقل می‌شوند و خدمات مورد نیاز همچون غذای گرم، استحمام و خدمات درمانی مورد نیاز را توسط پزشکی که در مددسراها حضور دارد، دریافت می‌کنند.

شهردار منطقه 12 شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از شب گذشته تاکنون 270 کارتن خواب مرد به مددسراهای این منطقه منتقل شده اند و در آنجا اسکان گرفته اند که از این میان 120 تن از کارتن خواب ها به مددسرای شوش واقع در پارک شوش و 150 نفر نیز به مددسراهای مناطق 14 و 15 منتقل شده اند.

محسنی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه مددسراها تنها شب‌ها برای اسکان کارتن خواب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، این مراکز در شرایط فعلی که هوا سرد است و با بارش برف روبرو هستیم، به صورت شبانه روزی باز هستند و کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه را مورد پذیرش قرار می دهند.

وی افزود: تاکنون موردی از فوت هیچ کارتن خواب یا فرد بی سرپناهی به دلیل ماندن در سرما گزارش نشده است و شهروندان نیز می‌توانند با مشاهده این افراد با شماره 137 تماس گرفته و خودرو جهت انتقال افراد بی سرپناه به مددسراها به محل مورد نظر اعزام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار