مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس از اجرای ۴۸ برنامه پیشنهادی بمناسبت ایام الله دهه فجر در مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام حسین امیدی مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس در جلساتی برنامه‌های پیشنهادی برای اجرای مساجد در ایام الله دهه فجر را مورد بررسی و تصویب قرار داد که در قالب بسته محتوایی که در پایان این گردهمایی در اختیار اصحاب مساجد قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دهه فجر و وقوع رویداد‌هایی از جمله اغتشاش‌ها و توهین به پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دی ماه می‌طلبد که امسال به محتوای برنامه‌های دهه فجر بیشتر اهمیت داده شود و اقداماتی نظیر نصب پرچم ایران اسلامی در مساجد و حمل آن در راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام شود.

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز با حضور هیئت امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های مساجد و دیگر فعالان با نظارت امام جماعت و برگزاری جلسات برنامه ریزی و تدارک برنامه‌های متناسب با شرایط محلی از برنامه‌های پیشنهادی است.

وی ادامه داد: توجه به پرسمان انقلاب از طریق تشکیل جلساتی با حضور پیشکسوتان و رزمندگان انقلاب و پاسخ به شبهات جوانان، دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، طنین انداز شدن ذکر الله اکبر و معرفی و تجلیل از برترین‌های مسجدی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی مساجد در ایام الله دهه فجر است.

این مقام مسئول، برگزاری مسابقات ورزشی با حضور اصحاب و فعالان مساجد را از راه‌های موثر در جذب نوجوانان و جوانان به خانه‌های خدا و در جذابیت بخشی به برنامه‌های ایام دهه فجر موثر دانست.
انتهای پیام/ر

اجرای برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجردر مساجد فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار