ادامه بارش سنگین برف در مناطق وسیعی از چین رفت و آمد مردم و خودرو‌ها را مختل کرد و سبب خسارات اقتصادی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا از نانجینگ، ادامه بارش سنگین برف در مناطق وسیعی از چین رفت و آمد مردم و خودرو‌ها را مختل کرد و سبب خسارات اقتصادی شد. بارش برف در استان جیانگسوی شرقی سبب بروز مشکلاتی در این منطقه شده است.

بر اثر شدت بارش برف فرودگاه نانجینگ موقتا تعطیل و فعالیت‌های حدود ۶۰ دستگاه اتوبوس درون شهر و بیش از ۱۰۰۰ اتوبوس راه دور متوقف و ۵۰۰ پرواز هواپیما لغو یا متوقف شد. بیش از ۷ هزار نفر در استان همجوار آنهویی در محاصره برف قرار گرفتند.

گزارش‌ها حاکی است برف و باران زندگی بیش از ۷ هزار نفر از شهروندان استان همجوار آنهویی را مختل کرده است. بارش برف همچنین بیش از ۳ میلیون دلار خسارت به بخش کشاورزی در سه شهر استان آنهویی وارد کرد. بسیاری از بزرگراه‌ها در استان مرکزی هونان تعطیل و شماری از خودرو‌ها نیز زمین گیر شدند.

افزون بر آن ادامه بارش و برف و باران که از چهارشنبه گذشته آغاز شده است در استان مرکزی هونان بیش از ۶۷۰ هزار نفر را زمین گیر کرد و بیش از ۲۷۰ میلیون خسارت شامل تخریب زمین و محصولات کشاورزی و خانه‌های مسکونی برجا گذاشت. از سوی دیگر، اداره امور داخلی استان هونان ۱۲۴ هزار یوان برای امداد رسانی و ۶ هزار اورکت برای نیازمندان ارسال کرد.

انتهای پیام/

خسارت‌های اقتصادی بارش برف در چین

برچسب ها: حوادث طبیعی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار