استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات بسیار ارزنده‌ی دولت تدبیر و امید این استان هم اینک در طلیعه درخشش، پیشرفت و توسعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای باید انسجام و همدلی در میان تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

محبی بیان کرد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در سیستان و بلوچستان نیازمند تلاش بیش از پیش مدیران هستیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید کار‌های توسعه‌ای و زیربنایی بسیار خوبی تا کنون در سیستان و بلوچستان انجام داده است.

وی تصریح کرد: دولت پروژه‌های اساسی بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان انجام داده که نیاز به پشتیبانی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان امنیت، اعتماد و رفاه اجتماعی را سه پایه اساسی سیستم حاکمیت ذکر کرد.

محبی اظهار داشت: همواره باید تلاش کنیم تا وفادرانه به مردم خدمت کنیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این نشست گفت: اگر همدلی، وحدت و انسجام در مجموعه‌های امنیتی در این استان نبود به طور یقین ما شکست‌های امنیتی داشتیم.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی اظهار داشت: با همت همه‌ی اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان و حتی شهرستان‌ها توانسته ایم اقدامات بسیار مناسبی برای ایجاد امنیت پایدار در سطح منطقه انجام دهیم.

وی بیان کرد: خیلی از اتفاقاتی که در بحث مسائل تروریستی می‌افتد یکی از پایه‌های آن در منطقه جنوب شرق است بنابراین وحدت فرماندهی، انسجام اطلاعاتی و کاری از موضوعات برجسته در سیستان و بلوچستان است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی که در منطقه شده توانسته ایم امنیت جنوب شرق کشور را تامین کنیم.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: همگان همراهی و نقش مردم سیستان و بلوچستان در پاسداری از مرز‌های سرزمینی، عقیدتی و هویتی ایران اسلامی در طول تاریخ را می‌دانند.

محمد نعیم امینی فرد اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاری گر نظام بوده و همچنان خواهند بود.

وی ادامه داد: مردم این استان برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت‌های بسیار زیادی کردند.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان دل در گروه نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی تصریح کرد: مردم این خطه از ایران اسلامی همواره سعی کرده اند تا خواسته هایشان را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کار‌های بسیار زیادی تا کنون در سیستان و بلوچستان انجام شده و همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است تا به پیشرفت و توسعه کامل برسد.

 وزیر اطلاعات صبح امروز/شنبه/ به منظور شرکت در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان و معرفی مدیرکل جدید اطلاعات این استان به زاهدان سفر کرد.

انتهای پیام/ع

برای توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان نیازمند تلاش بیش از پیش مدیران هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار