نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: شناسایی مطالبات و شنیدن انتقادات شهروندان یک اولویت مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس بیان داشت: اندیمشک امروز برای پیشرفت خود به یک حرکت هماهنگ و جامع نیاز داشته و همه در کنار هم باید در مسیر توسعه شهرستان قدم برداریم و به دنبال اجرای برنامه پیشرفت شهرستان در یک برنامه 5 ساله و 20 ساله باشیم.

رئیس کمیسیون انرزی مجلس عنوان کرد: ما باید برای برون رفت از مشکلات کنونی و ایجاد زمینه توسعه پایدار شهرستان ضمن شناسایی مطالبات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان، به دنبال جذب سرمایه گذار و کار آفرینی و معرفی ظرفیت های شهرستان بود چرا که با توجه به بیکاری و نابه‌نجاری های اجتماعی سرمایه گذاری یک جهاد مهم در مسیر توسعه شهرستان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای توسعه اندیمشک همه دارای یک نقش و جایگاه هستند و اگر می خواهیم مسیر رفع نیازهای شهروندان تسهیل گردد باید به این مسیر توجه و در جهت تحقق برنامه های مربوط به توسعه اندیمشک قدم برداریم.

حسنوند عنوان کرد: امروز بیکاری یک مشکل مهم و نیاز مهم برای جوانان و شهروندان است که باید با یک حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف و برنامه های این حوزه قدم برداشت.

وی با اشاره به طرح های در حال اجرای شهرستان از واریز 15 میلیارد ریال به حساب شهرداری برای پرداخت حقوق کارکنان خبر داد و گفت: بیش از 30 پروژه اشتغال زایی در شهرستان به زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

جذب سرمایه و ایجاد کارآفرینی راه حل مشکلات اندیمشک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.