رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری طرح "کوا" برای بیش از دو هزار دانش آموز زنجانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ محمدی رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با فضای مجازی و ارائه آموزش‌های لازم در استفاده صحیح از اینترنت، کارگاه آموزشی پروژه ملی کودک و اینترنت "کوا" برگزار گردید.
محمدی به اشاره به اینکه پروژه ملی کودک و اینترنت (طرح کوا) از شهریور ماه سال گذشته  با همکاری وزارت آموزش و پرورش، پلیس فتا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده است گفت: اجرای کارگاه‌های آموزشی این طرح در روز‌های هفتم و هشتم بهمن ماه برای بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهر زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تهدیدات و مخاطراتی که اینترنت می‌تواند برای کودکان داشته باشد گفت :با اجرای این برنامه زمینه آشنایی بیشتر دانش اموزان با فضای اینترنت فراهم گردد.

گفتنی است، در کارگاه آموزشی پروژه ملی "کوا"، محمدی (رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان)، سرهنگ کردلو (جانشین فرماندهی انتظامی استان)، سرهنگ آدینه لو (رئیس پلیس فتای استان)، برخی از مسئولین استانی و شهرستانی، کارشناسان حراست IT و حفاظت فیزیکی و پدافند غیرعامل اداره حراست آموزش و پرورش استان نیز در کنار دانش آموزان حضور داشتند.

انتهای پیام/ر


اشنایی دانش آموزان با فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.