همزمان با دهه مبارک فجر، ۷۰۰ فقره وام کارگشایی پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال، ۷۰۰ فقره وام کارگشایی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت می‌شود.

وی افزود: اجرای ۲۲۰ طرح اشتغالزایی از منابع بانکی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۶۵ طرح اشتغالزایی از محل منابع امدادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۹۵۰ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.

ملک پور با بیان اینکه در این دهه ۳۱ پروژه مسکونی با ۱۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال اعتبار هم در استان افتتاح می‌شود اضافه کرد: کلنگ ۱۱ پروژه مسکونی نیز با ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار به زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی انقلابی برای امدادگران، تقدیر از وکلای نیکوکار و پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد کمیته امداد و سرکشی از بیماران صعب العلاج تحت حمایت و بستری در بیمارستان از دیگر برنامه‌های این نهاد در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌باشد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

همزمان با دهه فجر، ۳۱ پروژه مسکونی کمیته امداد افتتاح می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار