عضو شورای شهر تهران‌ با اشاره به در پیش بودن بزرگترین‌ رویداد‌ فرهنگی کشور، گفت: شهردار تهران باید نسبت به انتصاب‌ معاون جدید خود تعجیل‌ کند.

انتظار‌ داریم‌ معاون فرهنگی شهرداری تا قبل از جشنواره فجر مشخص‌ شود / بهسازی‌ انهار‌ خیابان‌ ولیعصر‌ نیازمند بازنگری استزهرا نژادبهرام‌ عضو شورای شهر تهران‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه نجفی هنوز گزینه‌های جانشینی‌ صالحی‌ امیری را به شورا اعلام نکرده است، اظهار کرد: انتظار ما این است که تا قبل از جشنواره فیلم فجر معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری را در جایگاه خودش‌ ببینیم‌.

عضو شورای شهر تهران‌ با بیان اینکه منتظر هستیم‌ شهردار گزینه‌ها را به شورا معرفی کند، گفت: اگرچه نیازی‌ به کسب موافقت‌ اعضای شورا نیست، اما شهردار از نظرات اعضای شورا استفاده می‌کند و مشورت‌ می‌گیرد.

نژادبهرام‌ با تأکید بر اینکه ما 22 نفر هستیم‌، خاطرنشان کرد: یکی از حساس‌ترین معاونت‌های شهرداری، معاونت فرهنگی و اجتماعی است که در راستای یکی از مأموریت‌های 6 گانه آن دارای اهمیت است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که اعضای شورا با شهردار داشتند، گفت: ما مسئله تعیین‌ معاون فرهنگی و اجتماعی را مطرح کردیم‌ و نجفی هم اعلام کرد که در اسرع‌ وقت انجام می‌شود.

نژادبهرام‌ با اشاره به قرار گرفتن در آستانه جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین‌ رویداد فرهنگی کشور، گفت: شهردار باید‌ نسبت به تعیین معاون جدید سرعت عمل به خرج دهد، اگرچه خود نجفی هم نسبت به این مسئله حساسیت‌ دارد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به مسئله چنارسوزی‌ در خیابان‌ ولیعصر‌ به وسیله‌ ریختن‌ سیمان در پای درختان‌ پرداخت و گفت: معتقدم‌ این کار به عمد‌ نبوده است، بلکه به علت کم توجهی‌ و ندیدن‌ جوانب مختلف کار بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای بهسازی‌ انهار‌ خیابان‌ ولیعصر از مصالحی‌ استفاده کردیم که آسیب‌رسان بوده و تنفس درختان را کاهش داده است، اظهار کرد: رفع این اتفاق‌ نیازمند‌ یک بازنگری‌ جدی‌ بر نوع‌ بهسازی نهر‌ها است که با چه مکانیزیمی آن‌ها را مرمت‌ کنیم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها باید اقدام مشترک کنند، خاطرنشان کرد: این مسئله همواره یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر بوده است، زیرا در خصوص آسیب زدن به درختان حاشیه خیابان ولیعصر‌ تذکراتی‌ داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار