رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در دهه فجر امسال 71 پروژه کشاورزی در استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ افزود: 71 پروژه کشاورزی در بخش های آب و خاک، دام، باغبانی، شیلات، ترویج، صنایع و پشتیبانی در سطح استان با سرمایه گذاری 39 میلیارد و 404 میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: 47رپروژه در بخش آب و خاک ، 11 پروژه در بخش دامی، دو پروژه در بخش باغبانی، یک پروژه در بخش شیلات، چهار پروژه در بخش ترویج، دو پروژه در بخش راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی و یک پروژه نیز در بخش پشتیبانی هستند.

یوسفی افزود : راه اندازی کارخانه پنیر، راه اندازی سردخانه دو مداره همچنین راه اندازی پرورش ماهی درقفس، راه اندازی واحد بسته بندی عسل، راه اندازی واحد برنج کوبی، احداث نیروگاه برق، راه اندازی سایت های جامع الگویی تولیدی و ترویجی گندم، جو، کلزا، گیاهان علوفه ای، گیاهان دارویی و کانون مزرعه یادگیری گندم و جو از جمله این 71 پروژه ای است که به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: از 71 پروژه، 12 پروژه در شهرستان بجنورد، 9 پروژه در شهرستان اسفراین، 17 پروژه در شهرستان جاجرم، هفت پروژه در شهرستان راز و جرگلان، سه پروژه در شهرستان شیروان، شش پروژه در شهرستان فاروج، دو پروژه در شهرستان گرمه و 12 پروژه در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری می رسند.

یوسفی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 228 نفر فرصت اشتغال فراهم می شود.

وی  گفت: از 39 میلیارد و 404 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده، 10 میلیارد و 523 میلیون تومان آن در قالب اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران، سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از 11 پروژه دامی در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.