مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از راه اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه فنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران در نشست خبری پيش از ظهر امروز اظهار كرد: سامانه نوبت دهی آنلاين از امروز راه اندازی شد و متقاضيان می توانند از طريق سايت معاينه فنی تهران نوبت دريافت كنند. 

وی در ادامه افزود: ٥ مرکز سیار معاینه فنی تا پایان سال و ۲ مرکز سیار دیگر نیز بعد از تعطیلات نوروز سال ۹۷ راه اندازی می‌شود تا تعداد واحد‌های سیار معاینه فنی به ۷ واحد برسد.

حسینی منش بیان کرد: نخستین واحد معاینه فنی سیار سال های گذشته با توجه به دستور وزارت کشور مبنی بر افزایش پایگاه‌های معاینه فنی با کمک ۳ شرکت خصوصی ایجاد شد.

وی عنوان کرد: واردکردن هر واحد سیار معاینه فنی از آلمان بیش از یک میلیارد تومان هزینه داشت که خوشبختانه با بومی سازی و وارد کردن قطعات، امروز ما اقدام به تولید این واحد‌ها می کنیم.

حسینی منش گفت: این واحد‌ها بیشتر در مناطق مرکزی از جمله ۱۱، ۱۲ و ۱۳ که خط معاینه فنی وجود ندارد، مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به قابلیت‌های این خطوط سیار گفت: واحد‌های سیار معاینه فنی به راحتی و کمتر از یک ساعت جمع، حمل و در مکانی دیگر نصب می‌شود.

حسینی منش بیان کرد: واحد‌های سیار معاینه فنی حتی قابلیت تست معاینه فنی ویژه را داراست و پس از معاینه، اطلاعات در سامانه سیمفا ثبت می‌شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهرداری تهران در مورد سامانه نوبت دهی آنلاین نیز خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه میزان ۷ هزار مراجعه در مهرماه که باید بیش از ۴ ساعت در صفوف دریافت معاینه فنی منتظر می‌ماندند به کمتر از یک ساعت کاهش یافت. همچنین ٢٠ درصد ظرفیت به نوبت دهی آنلاین اختصاص یافت که در آینده این ظرفیت بیشتر می‌شود.

حسینی منش گفت:ضمن اینکه تا ٢٤ ساعت قبل از مراجعه ،می‌تواند انصراف و هزینه پرداختی بازگردانده شود.

 انتهای پیام/

   بهره برداری از ٥ مرکز سیار معاینه فنی تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار