استاندار فارس گفت: دولت توجه ویژه‌ای به جوانان و سمن‌ها دارد به همین دلیل کار‌های بیشتری را به جوانان واگذار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در مراسم اختتامیه اولین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور اظهار کرد: دولت دوازدهم اعتقاد فراوان به جوانان و مردم دارد و برنامه ریزی برای واگذاری کار‌ها به جوانان انجام شده و به خصوص در بحث محیط زیست و تامین آب به حمایت‌های بیشتری از جانب مردم نیازمند هستیم.

وی گفت: نیازمند حضور بیشتر سمن‌ها هستیم تا بتوانیم مشکلات را از بین ببریم و امیدوارم شاهد فعالیت‌های بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف باشیم.

تبادار بیان کرد: هیچ دولتی قادر نیست تمامی کار‌ها را به تنهایی برعهده بگیرند به همین دلیل سمن‌ها ایجاد شدند و سازمان‌های مردم نهاد اهمیت خاصی یافتند.

وی ادامه داد: با اینکه در کشورهای توسعه یافته شاهد فعالیت های گسترده این سازمان ها هستیم اما در کشور ما فاصله زیادی تا موفقیت وجود دارد.

تبادار افزود: سازمان‌های مردم نهاد باید با حمایت دولت نه دخالت دولت در برنامه‌هایی از جمله مشکلات اجتماعی و مسائل فرهنگی ورود کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: جوانان با برخورداری از انرژی و پویایی نشان دادند که می‌توانند بهترین راه را برای برون رفت از مشکلات ارائه کنند.
انتهای پیام/ر

صحبت های تبادار در مراسم  مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.