معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با پرواز تهران - جهرم، وارد فرودگاه جهرم شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم استقبال از دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان امروز با حضور معاون اقتصادی استاندار فارس، رئیس پارک علم و فناوری فارس، فرماندار جهرم و مسئولان در فرودگاه آیت‌ الله سیدحسین آیت اللهی رجهرم برگزار شد.

بازدید از شهرک صنعتی جهرم و شرکت ساخت تجهیزات پزشکی که یک شرکت دانش بنیان محسوب می شود و افتتاح اتاق تمیز این شرکت، از برنامه های سفر دکتر ستاری به جهرم است.

بازدید از شرکت های دانش بنیان شهرستان جهرم در حوزه های مختلف از جمله استارتاپ های فعال شهرستان و شرکت های دانش بنیانی که موفق به تجاری سازی ایده های خود شده اند، از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر ستاری است.

همچنین پس از انجام این بازدید ها، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه علم و فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، امام جمعه جهرم، رئیس کمیسیون عمران مجلس، روسای دانشگاه ها و روسای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

گفتنی است در پایان این سفر و بعد از جلسه ای که در فرمانداری ویژه شهرستان جهرم برگزار می شود، دکتر ستاری به جهت شرکت در جلسه شورای اداری استان، به شیراز عزیمت می کند.
انتهای پیام/ر

سفر ستاری به جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار