مهاجم کامرونی مد نظر شفر این روز‌ها توجه باشگاه‌های زیادی از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرمان دیویس تارمان اکوالا مهاجم 28 سال کامرونی که شب گذشته راهی تهران شده است تا در تست های پزشکی باشگاه استقلال حاضر شود این روزها توجه باشگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. 

هرمان که در این فصل از رقابت های لیگ فوتبال چین در باشگاه ژیان چیانگ بازی می کند تاکنون موفق به زدن 7 گل شده است. این مهاجم کامرونی که سابقه بازی در لیگ های تایلند و چند باشگاه چینی را دارد به گفته برخی از روزنامه های چینی دیگر قصد ندارد به فوتبال خود در این کشور ادامه دهد.

اکوالا پیش از این در لیگ دسته اول چین (یک رده پایین‌تر از سوپرلیگ) بازی می‌کرده است. تیم قبلی او ژینجیانگ تیانشان لئوپارد چین بوده که در 24 بازی که برای این تیم به میدان رفته، اصلاً گلی به ثمر نرسانده است. مهاجم کامرونی مدنظر باشگاه استقلال پیش از آن هم 54 بار برای گوییژو ژیچنگ به میدان رفته و شش گل برای این تیم به ثمر رسانده است. اکولا سابقه بازی در بوریرام تایلند را هم در کارنامه‌اش دارد.

مهاجم مد نظر استقلالی ها در رادار فرانسوی ها

شنیده شده این بازیکن علاوه بر چند باشگاه چینی و استقلال تهران از باشگاه باستیا فرانسه هم پیشنهاد دارد و ظاهرا نمایندگان این باشگاه فرانسوی با این بازیکن در ارتباط هستند تا زمینه حضور او را در فرانسه فراهم کنند. 

همچنین شنیده می شود که هم اکنون مبلغ قرارداد این بازیکن با باشگاه چینی خود نزدیک به 650 هزار یورو است و حتی باشگاه فرانسوی حاضر است برای خرید او چند بازیکن خود را بفروشد. 

انتهای پیام / 

مهاجم مد نظر آبی ها  مورد توجه باستیا فرانسه قرار گرفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار