چهارمین دوره تنیس آزاد آقایان، جام یادوراه جانباختگان زلزله بم با قهرمانی مسیح هژبری، تنیسور شایسته کرمانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید روشنی، دبیر هیئت تنیس استان کرمان، با اشاره به اینکه مسابقات با رقابت 41 شرکت کننده از کرمان، سیرجان و زاهدان و انجام ۴۰ مسابقه برگزار شد، گفت: مراسم قرعه کشی رقابت ها ساعت 17 روز چهارشنبه در محل باشگاه هتل پارس انجام و مسابقات نیز از ساعت 9 روز پنج شنبه28 دی جاری آغاز شد.

وی با اعلام اینکه در روز نخست با توجه به حجم شرکت کنندگان، این رقابت ها طی دو راند به صورت همزمان در ۳ باشگاه تنیس هتل پارس، میراث فرهنگی و اقبال انجام شد، افزود: با توجه به شرایط بد آب و هوایی مرحله ی نیمه نهایی با یک وفقه از روز پنج شنبه 5 بهمن آغاز شد.

روشنی تصریح کرد: در پایان، مسیح هژبری و بهنام اکبرزاده به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و ارشیا مالکی و حمیدرضا زرکش نیز به صورت مشترک سوم شدند.

وی یادآور شد: همچنین در این مسابقات، مجتبی افضلی به عنوان بازیکن اخلاق و ارشیا دیلمی پدیده ی مسابقات معرفی شد.

روشنی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه با حضور پیشکسوتانی چون: عباس ایرانمنش و مهدی شفیعی و بزرگانی مانند: دکتر دیلمی و عیسی عامری بنیانگذار یادواره جانباختگان زلزله بم، به همراه والدین و تماشاچیان برگزار و از مسئولان برگزاری و داوران تقدیر و جام قهرمانی، جوایز نفیس و حکم قهرمانی به نفرات برتر اهدا شد، افزود: به تمامی شرکت کنندگان این دوره ازمسابقات لوح یادبود اعطا شد.

 وی با تشکر و قدردانی از، مجید میرزائی سرداور، امیر محسن صابر ماهانی، مریم مهدی نژاد و ارفع زنگی آبادی داوران، نیلوفر علیزاده و محمد نخعی عکاس مسابقات و سارا هاشمی پور مدیر مزون سین شین، اسپانسر مسابقات، ابراز امیدواری کرد: باز هم شاهد برگزاری این رقابت ها و پیشرفت های بیشتر در ورزش تنیس استان باشیم.

مسابقات تنیس آزادآقایان، یادواره جانباختگان زلزله بم، 28 دی جاری تا 6 بهمن ماه به میزبانی کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس آزاد آقایان به میزبانی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار