پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ششم بهمن ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مختومه شدن 14 هزار پرونده در شعب بدوی،ضعف کمیته امداد در شناسایی افراد نیازمند و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز جمعه (ششم بهمن ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار ششم بهمن ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

 

بیمه، هزینه ضایعه نخاعی های زلزله زده را داده / هیچ بیماری از جیب خود هزینه نکرده است

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ایرادی ندارد که هزینه درمان مصدومان ضایعه نخاعی زلزله زده کرمانشاهی که بیمه تکمیلی دارند، از طریق بیمه پرداخت شود.

 

مختومه شدن 14 هزار پرونده در شعب بدوی/ رسیدگی سریع به پرونده ها بخشی از عدالت است

رئیس دیوان عدالت اداری گفت:ماه گذشته حدود چهارده هزار پرونده در شعب بدوی مختومه شده است در حالیکه آمار مشابه سال گذشته میزان  مختومه را هفت تا هشت هزار پرونده اعلام کرده ،که از تلاش قضات و کارکنان تقدیر و تشکر می کنیم.

 

50 درصد معتادان طی 5 سال کارتن خواب می شوند

حمید رضا شمسی معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از 50 درصد معتادان کشور قبل از آنکه سن مصرف مواد مخدر آنها به 5 سال برسد،کارتن خواب می شوند که باید به دنبال رفع علت های افزایش معضل کارتن خوابی باشیم چراکه متاسفانه هنوز بسیاری از افراد به معتادان دیدگاه منصفانه ای ندارند.

 

راه اندازی مراکز کارآفرینی روزانه برای حمایت از زنان آسیب دیده

فریبا درخشان نیا مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت:با توجه به اهمیت حضور زنان آسیب دیده در خانواده، سازمان بهزیستی مراکز روزانه ای را برای  اشتغال و کارآفرینی این گروه راه اندازی کرده است و همزمان با مقوله اشتغال، از این زنان حمایت می کند.

 

ضعف کمیته امداد در شناسایی افراد نیازمند

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با بیان اینکه فقدان وجود افراد برای بازدید میدانی و شناسایی نیازمندان ضعف محسوب می شود، گفت: رفع این مشکل در گرو تقویت مالی کمیته امداد است تا بتوانبم مشکلات نیازمندان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار