امام جمعه موقت ساری از رسانه‌های عمومی خواست از کشمکش‌های سیاسی، تخریب و تشویش افکار عمومی و دامن زدن به حواشی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به حماسه ۶ بهمن آمل اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف منافقان این بود که با تصرف مراکزی، چون فرمانداری، سپاه و نیروی انتظامی مردم را با خود همراه کنند و حکومت کمونیستی خودخواسته را تشکیل دهند، اما آمل ایستادگی و ۴۰ شهید را تقدیم کرد که ۱۲ شهید از نیرو‌های سپاه و یک شهید نیز از بانوان بود.

امام جمعه موقت ساری افزود: امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود از آمل یاد کرد و آمل شهر هزار سنگر و مردم آمل نیز به عنوان قهرمانان پیروزی این حماسه در تقویم تاریخ به یادگار خواهند ماند.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با اشاره به سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: از همه مسؤولان می‌خواهیم که در حفظ آرامش، ایجاد امید، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه قشر محروم تلاش کنند و توان خود را صرف مبارزه با فساد بکار بگیرند.

وی از رسانه‌های عمومی خواست که از کشمکش‌های سیاسی، جنگ روانی، تخریب و تشویش افکار عمومی و دامن زدن به حواشی جدا پرهیز کنید و از مردم می‌خواهیم همانند ۳۹ سال گذشته تحمل و صبوری و امید را با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و تمسک به قرآن داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام عادی نیست و نباید اینهمه با قصور و تقصیر‌ها آسیب ببیند.

انتهای پیام/ آ

رسانه‌های عمومی از تشویش افکار عمومیپرهیز کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.