سخنگوی اتاق اصناف ایران از اجرای مصوبه‌ای برای به کارگیری تولیدات استان کرمانشاه و شهرستان‌های آن در بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به کارگیری تولیدات استان کرمانشاه در بازسازی مناطق زلزله‌زدهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مجتبی صفایی سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه این مصوبه شامل کالا‌های مصرفی صنعت ساختمان سازی است، اظهار کرد: اولویت در اجرای این مصوبه به واحد‌های صنفی آسیب دیده شهرستان‌های زلزله‌زده از جمله سرپل ذهاب، گیلان غرب، ثلاث باباجانی و قصر شیرین است.

وی با اشاره به ضرورت کمک دولت و مردم در این روز‌ها به زلزله‌زدگان، گفت: باید مانع از ورود دلالان به بازار این منطقه و کاهش فرصت‌ها برای واحد‌های صنفی استانی شد.

سخنگوی اتاق اصناف ایران با اشاره به تخریب مراکز خرید واحد‌های صنفی در مناطق زلزله زده، گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده بین واحد‌های صنفی و شهرداری استان کرمانشاه، محل‌های مشخصی برای تجمیع صاحبان واحد‌های صنفی تخریب شده در شهر‌های زلزله زده تعیین شده است که با عرضه مستقیم تولیدات داخلی بازار شب عید را از دست ندهند.

صفایی برگزاری فروش‌های فوق العاده را با تخفیف‌های واقعی در استان کرمانشاه از دیگر طرح‌های قابل اجرا در این استان دانست و گفت: این فروش‌ها در کالا‌های پر مصرف ایام عید از جمله پوشاک، آجیل و شیرینی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای تأمین کالا‌های مورد نیاز عید مشکلی وجود ندارد، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به کمیته‌های استانی واگذار شده است که در صورت اعلام نیاز استان، اتاق‌های اصناف هر استان اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار