به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر ۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی توسط بنیاد شهید در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر ۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی توسط بنیاد شهید در استان یزد برگزار می‌شود.

احمد ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید در ایام الله دهه فجر گفت: برنامه میهمانی لاله‌ها، غبار روبی و عطر افشانی قبور منور شهدا، سرکشی از خانواده شهیدان، برگزاری مسابقات و تجلیل از جامعه ایثارگران انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادواره ۲۱ شهید دوران انقلاب اسلامی استان، دیدار ایثارگران با مسوولان، حضور گسترده خانواده شهدا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاری هماش‌های فرهنگی و معرفتی در خصوص انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

این مسئول تصریح کرد: رویکرد اصلی تمام فعالیت‌های بنیاد شهید در دهه فجر با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و جامعه ایثارگری، ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ جهاد و شهادت است.

ابراهیمی گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص بین نسل جوان ترویج شود و این به همت و همکاری تمام مسوولان و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی نیاز دارد.

انتهای پیام/ص

اجرای ۷ هزار برنامه مختلف در ایام الله دهه فجر در یزد

برچسب ها: دهه فجر ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار