نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای پیشنهادهای مختلفی می‌دهند تا قیمت‌ها را افزایش دهند اما در مجلس با هوشیاری کامل مراقب هستیم تا افزایش قیمت نداشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سمیه محمودی  دیشب با حضور در جلسه تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان دهاقان اظهار کرد: خیرینی که وارد این عرصه شایسته و خداپسند می‌شوند برداشت اخروی دارند.

وی نقش خیرین را مفید موثر برای کشور دانست و افزود: الان فصل بودجه است و وقتی‌که بودجه را کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم که شرایط سال به سال بدتر می‌شود و اگر خیرین در عرصه‌های مختلف نبودند مشکلات مردم رفع نمی‌شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از اوضاع بد اقتصادی کشور خبر داد و  اذعان کرد: 98 درصد بودجه از بودجه هزینه جاری و پرسنلی بوده و هنوز در بخش جاری مشکل داریم و شرایط اقتصادی کشور خوب نیست.

وی با بیان اینکه  به آموزش و پرورش و بیمارستان‌ها نگاه ویژه داریم، عنوان کرد: هر اندازه که بودجه را افزایش دهیم باید از جای دیگری کم کنیم البته به آموزش و پرورش و بیمارستان‌ها نگاه ویژه داریم.

محمودی خاطرنشان کرد: 200 پروژه نیمه تمام در استان اصفهان ساخته شده یعنی خیرین کار خود را انجام داده‌اند اما دولت نتوانسته وظیفه خود را انجام دهد.

وی از 6 هزار پروژه بزرگ نیمه تمام در کشور خبر داد و عنوان کرد: 6 هزار پروژه بزرگ در کشور داریم که نیمه تمام است و امسال دولت 39 هزار میلیارد اوراق گذاشته و ما جلو جلو پول قرض کرده و استفاده می‌کنیم و مشکلات آن بعد پیدا می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی توجه به اوضاع و احوال آیندگان را مهم دانست و  تصریح کرد: بودجه کشور باید مدیریت شود و شرایط فعلی مردم را در نظر بگیریم و برنامه‌ریزی کنیم تا به ضرر آیندگان نباشد.

وی با بیان اینکه با هوشیاری مراقب افزایش قیمت‌ها هستیم، افزود: مجلس عجولانه قیمت‌ها را افزایش نمی‌دهد ولی عده‌ای پیشنهادهای مختلفی می‌دهند تا قیمت‌ها را افزایش دهند اما ما با هوشیاری کامل مراقب هستیم تا افزایش قیمت نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.