نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 20 کیلومتر از حساس‌ترین قسمت جاده اصفهان به اردستان باقی‌مانده است، با طراحی‌های انجام‌ شده با راه‌اندازی این جاده حدود 10 کیلومتر از مسیر به اصفهان کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد  اظهار داشت: در دیدار با مدیرعامل راه‌آهن کشور در مورد مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهر زواره توافقاتی انجام شد.

وی افزود: قول‌های مساعدی درباره اضافه شدن سهمیه دو قطار دیگر به ایستگاه زواره داده‌ شده است که در صورت استقبال مردم شهرستان اردستان سهمیه‌های قطار اضافه‌تر می‌شود، همچنین برای توقف قطار هم صحبت‌هایی شد که در این مورد هم قول مساعد داده شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فروش بلیت از ایستگاه زواره به‌ صورت شناور شده است که هیچ‌گونه محدودیت برای تهیه بلیت ندارد.

وی در مورد مشکلات شهرک ریلی زواره گفت: به علت مشکلات مالی پیمانکار قبلی زمین از این پیمانکار مسترد شد و قول‌های مساعدی در رابطه با راه‌اندازی دوباره شهرک ریلی زواره داده‌ شده است.

طباطبایی‌نژاد در رابطه با مشکلات جاده اصفهان به اردستان نیز مطرح کرد: 20 کیلومتر از حساس‌ترین قسمت جاده اصفهان به اردستان باقی‌مانده است، با طراحی‌های انجام‌ شده با راه‌اندازی این جاده حدود 10 کیلومتر از مسیر به اصفهان کوتاه‌تر می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: مبلغ 240 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این جاده نیاز است که با توجه به رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه کشور، استان و معاونت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور شده است، ابتدای سال 1397 عملیات بازسازی این 20 کیلومتر آغاز می‌شود و امید داریم تا پایان سال 97 به اتمام برسد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در پایان در رابطه با جاده زواره به اردستان ابراز داشت: معاونت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قول مساعد داد که امید داریم چهار کیلومتر از جاده اردستان به زواره تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، همچنین قول مساعد داده شد که روکش آسفالت جاده زواره به شهراب به طول سه کیلومتر بهسازی شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.