نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا از موضع این رژیم در قبال حضور نظامی ایران در سوریه به طور کامل حمایت می‌کند.

نتانیاهو: ترامپ از موضع ما در قبال حضور ایران در سوریه حمایت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل تلویزیون المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: در هرگونه توافق صلح آتی قدس پایتخت اسرائیل خواهد بود. نتانیاهو در ادامه افزود: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به او گفته است از موضع اسرائیل در قبال حضور نظامی ایران در سوریه حمایت کامل به عمل می‌آورد.

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی‌های خود علیه کشورمان مدعی شد: هدف من لغو توافقنامه هسته ای ایران یا حفظ آن نیست، بلکه هدف من جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. این هدف باید میان تمامی سرانی که من با آنها گفتگو کردم مشترک باشد. من در حالی از نشست با دونالد ترامپ خارج شدم که به این اطمینان کامل دست یافتم که از مخالفت اسرائیل با حضور نظامی ایران در سوریه حمایت می کند؛ حضوری که به طور صریح به دنبال آن است که از سوریه اقدام به ویران کردن اسرائیل کند و این چیزی است که ایران آن را مخفی نمی کند. امکان نداشت که رئیس جمهور آمریکا در حمایت از حق ما برای دفاع از خودمان صریح تر از این باشد.

 

انتهای پیام/

اظهارات نتانیاهو درباره حمایت ترامپ از مواضع رژیم صهیونیستی در قبال حضور ایران در سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار