سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدواریم در این برهه هواداران و مردم را خوشحال کنیم و به روز‌های خوب سپاهان بازگردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم قنبری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اول هفته کار را شروع کردیم، بچه‌ها در وضعیت خوبی به سر می‌برند، جلال علی‌محمدی که مصدوم شد مهدی رحیمی نیز به جمع ما پیوستند و با تیم یک جلسه تمرین کردند و بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

وی تصریح کرد: با حداقل تغییراتی که فکر کنیم برای اوضاع تیم بهتر باشد کار را ادامه خواهیم داد، رافائل به عنوان مربی بندساز، امرالله سلطانی از مربیان پایه که با تعداد زیادی از بازیکنان کار کرده‌اند به همراه لسان فولادی به جمع کادر فنی پیوستند اما محمود کریمی با توجه به وظیفه اخلاقی خود از جمع ما جدا شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در باره وضعیت فولاد گفت: فولاد خوزستان در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد؛ سپاهان در شروع فصل برای کسب نتیجه ایده‌آل بسته شد اما الان در وضعیت خوبی نیست و وضعیت فولاد برعکس ما بود و در بازی رفت احساس می‌شد دچار ضعف هستند و‌ ممکن بود در صورت نتیجه نگرفتن دچار مشکلات زیادی شوند و پورموسوی و کادر فنی خوب عمل کردند.

قنبری درباره ادامه کار با سپاهان تصریح کرد: مطمئنا می‌توانیم فردا دست پر از بازی خارج شویم و از روزی که سرمربی شدم به آینده فکر نکردم و تمرکز من روی بازی فردا بوده است و بازی فردا و کار‌کردن با تیم مهم‌ترین‌ وضعیت من است؛ افتخار می‌کنم سپاهانی هستم و در این سال‌ها هر موقع سپاهان دچار مشکل شده بیشترین همکاری را انجام داده‌ام.

سرمربی سپاهان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در این برهه هواداران و مردم را خوشحال کنیم و با کمک بازیکنان، مربیان، مجموعه تیم و هواداران این کار شدنی است و امیدواریم به روز‌های خوب سپاهان بازگردیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.