استاندار همدان از تامین بودجه ۷.۵ میلیارد تومانی برای تکمیل موزه هگمتانه در بودجه 97خبر داد.

7.5 میلیارد تومان برای تکمیل موزه هگمتانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصرنیکبخت استاندار همدان با اشاره به کمبود آب در همدان خاطر نشان کرد: لزوم صرفه جویی در مصرف آب به اطلاع مردم رسانده شود.

وی  بر لزوم تامین آب شرب در همدان تاکید کرد و گفت: در راستای تامین آب پایدار برای مردم همدان اقدامات خوبی در حال انجام است که اطلاع رسانی می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به نارضایتی از یک بانک خصوصی در استان افزود: 410 میلیارد تومان بانک‌های استان از محل رونق تولید پرداخت تسهیلات داشتند .

وی در ادامه افزود: در این زمینه بانک‌های دولتی به خوبی عمل می کنند ولی بانک‌های خصوصی همکاری خوبی ندارند.

نیکبخت با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف تسهیلات روستایی بیان کرد: سازمانی که نتواند از فرصتی که در اختیار دارد استفاده کند نهایتا کم توجهی را داشته و برای من قابل قبول نیست.

استاندار همدان تصریح کرد: بانک‌های دولتی به خوبی عمل می کنند ولی بانک‌های خصوصی همکاری خوبی ندارند.

وی با شاره به  راهن آهن همدان و لزوم حل مشکلات پیش رو گفت: برقراری قطار همدان به تهران، اتصال راه آهن همدان به ملایر بود و اصلاح  12 کیلومتر راه آهن تهران به همدان باید در اسرع وقت اجرای شود

نیکبخت با اشاره به تعویق چندین سال ساخت موزه غرب کشور،اعلام کرد:  7.5میلیارد تومان برای تکمیل موزه هگمتانه همدان در سال 97 به همدان اختصاص یافته است .

استاندار همدان با بیان اینکه برای وصول مالیات فشاری به مردم وارد نشود گفت: جدای از اینکه نباید به مردم فشاری وارد شود نیز باید سعی کرد تا مالیات  ها به خوبی وصول شود و همچنین سهم استانهایی که نفت خیز نیستند از ردیف نفت افزایش یابد.

انتهای پیام/د.ا

موزه هگمتانه 7.5 میلیارد بودجه دریافت می کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.