استاندار لرستان گفت: باید بهبود فضای کسب‌ و کار لرستان به یک نهضت تبدیل شده و مطمئنا رسانه‌ها در این راستا بسیار تاثیرگذار هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان کرد: نیازمند یک سند توسعه صادرات در همه بخش‌ها به خصوص بخش کشاورزی هستیم.

وی افزود: انتظار می‌رود محصولات کشاورزی شاخص استان مشخص شده و نهادسازی لازم در این راستا انجام شود، حجم صادرات محصولات کشاورزی را باید از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد رساند و برای تحقق این هدف باید زیرساخت‌ها و اقدامات لازم را انجام داد.

استاندار لرستان گفت: سند توسعه صادرات بخش کشاورزی استان برای ۴ سال آینده باید تهیه شده و تمامی اقدامات لازم را برای رسیدن به اهدافمان بر پایه این سند انجام دهیم.

خادمی بیان کرد: وضعیت فضای کسب‌وکار لرستان مناسب نبوده و برای ما پذیرفتنی نیست که این استان در رتبه‌های پایانی شاخص‌های این حوزه قرار داشته باشد، این موضوع باید توسط ادارات حل و فصل شود.

وی گفت: گاهی اوقات افرادی تنها هدفشان به نتیجه نرسیدن امور است و باید این موضوع تعیین تکلیف و با آن‌ها برخورد شود تا شاهد توسعه لرستان باشیم.

این مسئول عنوان کرد: باید بهبود فضای کسب‌و کار لرستان به یک نهضت تبدیل شده و مطمئنا رسانه‌ها در این راستا بسیار تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/د

لزوم تهیه سند توسعه صادرات بخش کشاورزی لرستان

برچسب ها: کشاورزی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.