نایب رئیس شورای عالی استان ها گفت: باید در انتخاب عناوین کمیسیون ها جلسات تخصصی برگزار و بررسی های لازم انجام می گرفت.

موافق افزایش کمیسیون ها هستم/ باید برای نام کمیسیون ها کار کارشناسی انجام می گرفتعلیرضا احمدی نایب رئیس شورای عالی استان ها و نماینده مردم قم در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره مصوبه شورا مبنی بر افزایش تعداد کمیسیون ها گفت: من موافق افزایش کمیسیون ها هستم چون باید کارها را به صورت تخصصی انجام دهیم.

احمدی با بیان اینکه به نظر من باید روی عنوان کمیسیون ها کار کارشناسی انجام می گرفت، ادامه داد: کمیسیونی با عنوان امور اقتصادی و برنامه و بودجه به تصویب رسیده است. وظیفه کمیسیون برنامه و بودجه همانطور که از اسمش پیداست مشخص است. اما امور اقتصادی مباحث زیادی دارد و پیشنهاد من این بود که کمیسیونی مجزا با عنوان اقتصاد و سرمایه گذاری تشکیل دهیم.

احمدی با بیان اینکه وظیفه اطلاع رسانی درباره فضاهایی که قابلیت توسعه دارند به عهده شورای عالی استان ها است، گفت: در روستاهای این سرزمین فضاهایی موجود است که زمینه سرمایه گذاری دارد اما بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی از این فضاها مطلع نیستند.

نایب رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد،گفت: باید جلسات  تخصصی برای عناوین کمیسیون ها برگزار و بررسی های لازم انجام می گرفت.

انتهای پیام/

موافقت نایب رئیس شورای عالی استان ها با افزایش تعداد کمیسیون ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار