رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: همزمان با دهه فجر، پنج طرح صنعتی در بروجرد با اشتغالزایی ۱۴۸ نفر به بهره برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "علی شاهرودی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: بهره برداری از شرکت دینا فام پردیس یکی از پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود که این شرکت در راستای چاپ و رنگرزی پارچه در شهرک صنعتی راه اندازی شده است.

 وی اضافه کرد: ظرفیت تولید این واحد یک هزار و ۷۵۵ تن در سال است که این واحد با ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است و با افتتاح این شرکت اشتغال برای ۱۰۱ نفر از جویندگان کار فراهم می‌شود.

 شاهرودی گفت: یکی دیگر از واحد‌های تولیدی در این ایام، تولید قطعات پلاستیکی ظروف آشپرخانه است که این واحد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مجتمع الغدیر آماده بهره برداری است که سالانه ۲ هزار و ۴۰ تن ظرفیت تولید دارد و با افتتاح این واحد ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

 به گفته وی افتتاح واحد تولیدی رُز پلاس یکی دیگر از پروژه‌هایی است که با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۶ نفر افتتاح می‌شود که سالانه این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۵۲۸ تن ظروف پلاستیکی را دارد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: دانه بندی و فرآوری سیلیس یکی دیگر از واحد‌های تولیدی است که با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد که این واحد با اشتغالزایی ۲۵ نفر و با ظرفیت تولید ۱۸ هزار تن در سال افتتاح خواهد شد.

 وی افزود: بهره برداری از شرکت تولیدی حلوا ارده با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در سال و با اشتغالزایی ۶ نفر از دیگر پروژه‌هایی است که افتتاح خواهد شد که برای افتتاح این پروژه ۴۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 به گفته وی در مجموع امسال پنج پروژه با ظرفیت اشتغالزایی ۱۴۸ نفر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در شهرستان بروجرد افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/د

پنج طرح صنعتی در بروجرد به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.