مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان:

کاهش نرخ بیکاری در همدان

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیش از 13 هزار نفر در سامانه رصد ثبت نام کرده اند گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 15 هزار شغل در استان ایجاد شده است.

کاهش نرخ بیکاری در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید احمد توصیفیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سال جاری 19 هزار 980 شغل تعهد شده است، افزود: از این تعداد اشتغال ایجاد شده 13 هزار و 234 نفر در سامانه رصد ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد:بر اساس آمار مرکز آمار ایران در سال 95 نرخ بیکاری در استان همدان 9.5 درصد بود ادامه داد: در نیمه نخست امسال این عدد به 9.3 درصد کاهش یافت.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: در بخش اشتغال فراگیر نیز سه هزار و 400 میلیارد ریال و اشتغال روستایی یک هزار و 360 میلیارد ریال برای استان در نظر گرفته شده است.

توصیفیان افزود: تاکنون 597 طرح اشتغالزا مصوب و سه هزار و 760 میلیارد ریال برای این تعداد طرح در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه پرداخت باید از سامانه کار باشد.

وی تاکید کرد: احداث 200 هزار تن سردخانه در استان همدان در حال انجام است و همدان به عنوان بارانداز محصولات کشاورزی مطرح شده است.

انتهای پیام/ب

ایجاد 15هزار شغل در استان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار