دبیر سومین کنگره جراحی پوست ایران از آغاز به کاراین کنگره ملی با حضور بیش از 150 متخصص پوست به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ذبیح‌اله شاهمرادی اظهار داشت: هرچند دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سال 1380 تاکنون تقریباً هر سال کنگره داشته اما سومین کنگره با محوریت اعمال جراحی و کارهای تهاجمی که مختص پوست است، برگزار می‌شود.

به گفته وی  در این کنگره به راه‌‌حل‌هایی چه برای رفع مشکلات پوستی، که گاهی به صورت ژنتیکی و گاهی در اثر سوختگی‌ها و اسکارهای ناشی از سالَک، آبله‌مرغان و جوش صورت وجود دارد و چه برای جوان‌سازی و بهتر شدن وضعیت پوست نسبت به قبل پرداخته می‌شود.

دانشیار گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأکید کرد: این کنگره با استقبال خوب همکاران چه در داخل و چه خارج از استان مواجه شده و هم‌اکنون بیش از 150 متخصص پوست در کنگره ثبت نام کرده‌اند، تعدادی از جراحان پوست و 40 نفر از دستیاران گروه‌های پوست نیز از سراسر کشور، برای بهره‌مندی از مطالب مطرح شده در کنگره و یا سخنرانی حضور دارند.

شاهمرادی در باره مباحث طرح در کنگره بیان کرد: محور مباحث مطرح شده در حیطه جراحی‌های پوست، لیزر درمانی، لایه‌برداری، جراحی‌های ناخن، کاشت مو و بیشتر مواردی است که جنبه عملی دارد و هر روز و هر لحظه امکان دارد متخصصان پوست در مطب یا کلینیک خود با آن‌ها مواجه شوند.

دبیر سومین کنگره جراحی پوست ایران ادامه داد: بیش از 36 مقاله طی این سه روز مورد بحث قرار خواهد گرفت و نکته حائز اهمیت این است که این مقالات حاصل تجربیات چندین ساله متخصصان قوی و باسابقه کشور است و صدها عملی را که در این چند سال انجام داده‌اند در عرض 20 دقیقه در اختیار جوان‌ترها قرار می‌دهند و انتظار می‌رود عوارض ناشی از این عمل‌ها هر سال کمتر از قبل شود.

وی در پایان یادآور شد: حدود 6 کارگاه عملی بعد از ظهر این 3 روز برگزار می شود که مطالب گفته شده صبح‌ها به صورت عملی بر روی بیماران انجام خواهد شد و همه این‌ها در جهت کسب رضایتمندی بیشتر و بهتر بیماران، تبادل تجربه و اطلاعات و کاهش عوارض جراحی‌ها است.

سومین کنگره ملی جراحی پوست ایران از 4 تا 6 بهمن ماه به مدت 3 روز  دردانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.