رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

بودجه کمیته امداد به سه برابر افزایش‌ یافت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بودجه کمیته امداد به سه برابر افزایش‌یافته که بی‌شک با نظر مثبت مجلس برای تحقق صددرصدی آن صرف محرومیت‌زدایی خواهد شد.

بودجه کمیته امداد به سه برابر افزایش‌ یافتخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با استاندار اردبیل گفت:  بودجه کمیته امداد به سه برابر افزایش‌یافته که بی‌شک با نظر مثبت مجلس برای تحقق صددرصدی آن صرف محرومیت‌زدایی خواهد شد.

وی به رویکرد مثبت دولت به مسئله فقرزدایی اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید بیش از سایر دولت‌ها به این مهم تأکید و توجه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) متذکر شد: از سویی با هدف کاهش سطح محرومیت، اشتغال‌زایی مددجویان و خودکفایی آن ها دنبال می‌شود.

به گفته فتاح پرداخت یارانه و کمک‌های دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را حل‌وفصل کند و ضروری است خودکفایی مددجو با اشتغال‌زایی دنبال شود.

وی با اشاره به تجربه مثبت در استان اردبیل افزود: به عنوان مثال در اردبیل تعداد مستمری‌بگیران از ۳۷ هزار نفر در سال گذشته به ۲۵ هزار نفر در سال جاری کاهش یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) متذکر شد: با افزایش تسهیلات بانکی و اجرای طرح اشتغال فراگیر امیدواریم افراد تحت پوشش کاسته شود.

فتاح با اشاره به حمایت‌های مردم از افراد نیازمند جامعه افزود: این روحیه در مردم استان اردبیل دیده می‌شود و نمونه آن را در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه مشاهده کردیم و ضروری است این روحیه ترویج شود.

 

انتهای پیام/ی

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.