مرحوم آیت‌الله صادقی از مفاخر حوزه علمیه اصفهان و جهان تشیع بود که آثار زیادی از خود به یادگار گذاشت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان امروز در مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید محمدعلی صادقی(ره) در سالن اهل‌بیت (ع) اصفهان تجلیل، معرفی و الگوسازی از پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه را از جمله وظایف این معاونت برشمرد و گفت: از مرحوم آیت‌الله محمدعلی صادقی آثاری در حوزه طهارت، خمس، اعتکاف و تعلیقه بر عروه‌الوثقی به یادگار مانده است.

حجت‌الاسلام محسن جلالی گفت: چاپ کتاب تعلیقه بر عروه‌الوثقی علتی شد تا ستاد بزرگداشت آیت‌الله سید محمدعلی صادقی (ره) با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد، معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه و افراد دیگری تشکیل شود.

وی با اشاره به دیداری که با آیت‌الله‌ حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان درباره برگزاری این مراسم بزرگداشت انجام‌ شد، اظهار داشت: ایشان فرمودند این مسئله  دیر هم شده و باید زودتر از این‌ها چنین برنامه بزرگداشتی برای آیت‌الله صادقی تدارک دیده می‌شد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان، خاطرنشان کرد: افسوس ما این است که تعداد زیادی از شاگردان آن مرحوم از دنیا رفته‌اند.

جلالی،  آیت‌الله صادقی را از مفاخر حوزه علمیه اصفهان و جهان تشیع معرفی کرد و گفت: آثار زیادی از این پژوهشگر و عالم ربانی به یادگار مانده است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان، در این مراسم اشاره کرد :در ایام گذشته شاهد ارتحال شیخ مرتضی فاضل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری و آیت‌الله میرزاعلی عبودیت از علمای بزرگ و سرشناس اصفهان بودیم.

 

انتهای پیام/م 

 

مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید محمدعلی صادقی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.