پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در بوشهر آغاز شد.

آغاز پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، معاون آموزش و پرورش استان بوشهر و دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم آغاز این کنفرانس اظهار داشت: پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران با همکاری اتحادیه معلمان ریاضی برگزار می‌شود.

حسین درتاج افزود: از اهداف این کنفرانس می‌توان به توسعه حرفه‌ای معلمان ریاضی در ایران، آموزش شیوه جدید یاددهی و یادگیری، آموزش روش‌های نوین تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات، آموزش فضای پژوهش و تحقیق برای معلمان ریاضی، ایجاد شور و شوق علمی و پژوهشی در ریاضی، افزایش میزان علاقمندی به ریاضیات برای معلمان و دانش آموزان، ارتقای کیفیت درس ریاضی در استان و ارتقا میانگین نمرات دانش آموزان در درس ریاضی اشاره کرد.

وی ادامه داد: چالش‌های پیشر روی معلمان در آموزش ریاضی، چگونگی انتخاب و حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی در دوره ابتدایی از محور‌های پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران است.

دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران خاطرنشان کرد: ۳۰۰ مقاله با موضوع ریاضی به دبیرخانه کنفراس رسیده که از این تعداد ۹۴ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و ۶۸ مقاله به صورت پوستر و ۲۶ مقاله هم به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

درتاج اضافه کرد: از بین مقالات مورد پذیرش قرار گرفته، ۲۶ مقاله به صورت سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای و ۶۸ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۹ کارگاه آموزش در طول برگزاری کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران گفت: برگزاری آموزش ضمن خدمت برای آموزگاران و دبیران ریاضی، برگزاری نمایشگاه با موضوع ریاضی، بازدید از دبیرستان تاریخی سعارت، موزه شهید رئیسعلی دلواری و گشت دریایی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: بیش از ۵۰۰ آموزگار ریاضی از سراسر کشور به این کنفرانس دعوت شده‌اند ضمن اینکه ۹ مهمان خارجی هم در کنفرانس مذکور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ف

پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.