نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت : اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان از هشتم بهمن آغاز می شود و ملی پوشان در چند تورنومنت هم شرکت می کنند.

کیوانی: اردوی تیم ملی پینگ پنگ بانوان از هشت بهمن آغاز می شود / لیگ امسال کیفیت بهتری خواهد داشتفاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز کشورمان و سرمربی تیم های ملی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره مسابقات جهانی  گفت : اردیبهشت ماه سل آینده در مسابقات جهانی سوئد حاضر می شویم.

او افزود: هم اکنون درگیر مسابقات "هوپس" آسیای میانه هستیم و قرار است اردوی شبانه روزی و آماده سازی تیم ملی را از 8 بهمن آغاز کنیم همچنین قرار است تا پیش از این مسابقات، اردوی مشترکی با کشور های جمهوری آذربایجان و ترکیه داشته باشیم.

کیوان درباره لیگ برتر بانوان گفت : چند بازیکن از بانوان ما هم اکنون با چند تیم رایزنی داشته اند و ما هم رایزنی های خود را انجام داده ایم. تصور می کنم امسال کیفیت لیگ نسبت به سال های گذشته بهتر باشد و مسابقات با 8 تیم برگزار شود.

کیوانی درباره حضور در تورنومنت های خارجی برای آماده سازی بهتر و بیشتر ملی پوشان اظهار کرد: برنامه تورنومنت ها مشخص است اما هنوز مشخص نیست که به کدام تورنومنت اعزام می شویم. تصمیم داریم تورنومنتی را انتخاب کنیم که حریفان اروپایی بیشتری در آن حاضر باشند زیرا در مسابقات جهانی باید با حریفان اروپایی بازی کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که چند ورزشکار بانو برای مسابقات قهرمانی جهان دانش آموز هستند گفت : در حال حاضر تنها 1 بازیکن دانش آموز است البته ممکن است که  بازیکن دیگری هم که قرار است به عنوان نفر پنجم در تیم ملی حضور داشته باشد هم دانش آموز باشد.

انتهای پیام /

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ درباره لیگ و تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار