مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات زیادی در بخش داخلی و خارجی داریم که قرار است تا پایان سال جاری آن ها را برگزار کنیم.

حسنی : برادران عالمیان راهی مجارستان می شوند / تعداد تیم های لیگ بانوان هنوز مشخص نیستپیمان حسنی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، درباره مسابقات تنیس روسی میز  که قرار است تا پایان سال 96 برگزار شود گفت :در بخش مسابقات خارجی قرار است تا برادران عالمیان به همراه میعاد لطفی در اواخر دی ماه سال جاری راهی مجارستان شوند البته به غیر از این مسابقه که قرار است نمایندگان کشورمان راهی آن شوند چند مسابقات دیگر هم وجود دارد که هنوز برنامه ورزشکاران ما برای حضور در آن ها قطعی نشده است زیرا با آغاز سال 2018 کمی تغییرات در رنکینگ خواهیم داشت.

او افزود : از جمله مسابقات مهم باقی مانده مسابقات انتخابی تیم ملی در رده های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان است. علاوه بر مسابقات انتخابی تیم ملی قرار است تا چند تور ایرانی در رده های های مختلف برگزار شود که از جمله آن ها می توان به تور ایرانی نوجوانان پسر که قرار است به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شود اشاره کرد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز کشورمان درباره تور ایرانی رده بزرگسالان هم بیان داشت: تور ایرانی آقایان قرار است از 27 آذر تا 1 دی به میزبانی سنندج و تور ایرانی بانوان از 29 آذر تا 1 دی به میزبانی مشهد برگزار شود.

حسنی درباره مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان گفت: مسابقات لیگ برتر آقایان در حال برگزاری است و قرار است تا 4 بهمن به پایان برسد. مسابقات لیگ برتر بانوان هم قرار است در بهمن و اسفند سال جاری برگزار شود.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مسابقات لیگ برتر بانوان در این دوره با تغییراتی برگزار شود گفت: برخی تغییرات به طور مثال برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت به نظر تیم ها هم بستگی دارد زیرا اگر فدراسیون به تنهایی تصمیمی بگیرد و آن را ابلاغ کند ممکن است که باشگاه ها نتوانند آن را انجام دهند.

حسنی درباره تعداد تیم هایی که قرار است در مسابقات لیگ امسال شرکت کنند گفت : هنوز تعداد تیم ها مشخص نیست اما تا چند روز اینده تعداد تیم ها مشخص می شوند.

 انتهای پیام /

اظهارات پیمان حسنی درباره مسابقات تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار