مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بوانات خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاحره به اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بوانات گفت: مهلت استفاده از این مشوق‌ها که برای نخستین بار با مصوبه هیأت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اختصاص‌یافته تا پایان امسال خواهد بود.

وی اظهار کرد: کاهش سهم پرداخت نقدی مبلغ حق انتفاع خرید زمین به ۵ درصد با اقساط ۴۸ ماهه و اعمال مشوق تا سقف ۸۰ درصد به‌شرط بهره‌برداری و ایجاد اشتغال طی برنامه زمان‌بندی از مهم‌ترین مشوق‌های در نظر گرفته شده است.

فتوحی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بوانات به‌عنوان قطب تولید برخی محصولات زراعی و باغی نظیر انگور و نیز ظرفیت‌های معدنی و وجود ذخایر سنگ تزیینی و نما و سایر معادن فلزی گفت: این شهرک صنعتی ظرفیت مهمی برای استقرار صنایع فراوری و تبدیلی کشاورزی و نیز صنایع فراوری سنگ‌های معدنی دارد و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود.

وی با اشاره به فراهم بودن تمامی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی بوانات، گفت: اعتبارات مناسبی در سال‌های اخیر برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات و نیز شبکه تصفیه فاضلاب هزینه شده و طرح آسفالت برخی فاز‌های شهرک صنعتی نیز در سال آینده انجام خواهد شد.

فتوحی ادامه داد: هم‌اکنون در شهرک صنعتی بوانات با ۶۷ هکتار مساحت، ۹ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان بسته شده و از این تعداد یک واحد با اشتغال ۳۵ نفر بهره‌بردار و سایر واحد‌ها در مرحله ساخت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به جانمایی ناحیه صنعتی سرچهان بوانات در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هکتار بیان کرد: با انجام مراحل قانونی تملک زمین، عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

فراهم بودن تمامی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی بوانات

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار