رئیس ایستگاه 97 آتش نشانی از نجات دو کارگر ساختمانی در خیابان پاسداران که دچار مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا خلج آبادی رئیس ایستگاه 97 آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام مسمومیت دو کارگر ساختمانی با گاز مونواکسید کربن به سامانه 125،بلافاصله ایستگاه 97 آتش نشانی ساعت 9:10 به خیابان پاسداران ، کوی بوستان هفتم اعزام شدند.

وی گفت: در یک ساختمان دو طبقه در حال ساخت، دو کارگر در داخل اتاق کارگری در حال استراحت بودند که به علت رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمازای غیر ایمن، دچار گاز گرفتگی شدید شده بودند.

 رئیس ایستگاه 97 آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله مصدومان حادثه را که دو مرد 35 و 22 ساله به نام های حسین- م و رحمت- ن بودند را ابتدا به محیط باز انتقال دادند و برای ادامه درمان در اختیار امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

خلج آبادی گفت:کارشناسان علت یابی منطقه سه عملیات، پس از بررسی، علت بروز این حادثه را انتشار گاز مونوکسیدکربن از اجاق گاز  اعلام کردند.

لازم به ذکر است؛کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می کنند برای گرم کردن فضای داخل ساختمان ها از وسایل گرمایشی مناسب و استاندارد استفاده کرده و همه منافذ ورود و خروج هوا را برای رسیدن اکسیژن لازم مسدود نکنند.
 
انتهای پیام/
 

مسمومیت 2 کارگر با گاز مونوکسید کربن در خیابان پاسداران

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
خدارو شکر زنده است
آخرین اخبار