سخنگوی جبهه پیروان گفت: نامه رهبری به جوانان غربی سبب شد، به واسطه خواندن آن برای تحقیق درباره دین مقدس اسلام مشتاق شوند.

مقامات و رسانه های غربی می‌خواهند اسلام هراسی را نهادینه کنندسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی در سال 93 و تأثیر آن نامه، اظهار کرد: این نامه بازخوردهای زیادی داشت و حتی به زبان‌های مهم دنیا نیز ترجمه شد و نه تنها در ارتباط با جوانان اروپا، بلکه در کشورهای آسیایی نیز این نامه توانست اثرات بسزایی داشته باشد.

وی افزود: نامه مقام معظم رهبری در سال 93 موجی را ایجاد کرد که سبب شد برخی از محققان جهان به واسطه خواندن آن برای تحقیق درباره دین مقدس اسلام مشتاق شوند و به مطالعه متون اسلامی بپردازند. این نامه پربار در چندین نشریه بین‌المللی چاپ و در برخی سایت‌های غربی نیز منعکس شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این مسئله که رسانه‌ها و مقامات غربی سعی دارند تا چهره اسلام را مخدوش کنند، بیان کرد: امروز اسلام در کشورهای غربی تبدیل به دومین دین شده است و اقبال به این دین آسمانی در بین جوانان و اشخاص صاحب نظر و تحصیلکرده اروپایی و آمریکایی بالا رفته است.

سجادی گفت: حتی پس از حادثه 11 سپتامبر علی‌رغم تبلیغات منفی علیه دین اسلام آمارها حاکی از این مسئله بود که رجوع مردم غیرمسلمان غربی به قرآن و متون دینی اسلامی به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مقامات و رسانه‌های غربی به دلیل اینکه نفوذ اسلام و جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای منطقه و سراسر جهان مشاهده می‌کنند، اسلام را به عنوان رقیب و دینی که در حال نفوذ در جهان است تلقی می‌کنند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: لذا مقامات غربی به دلیل ترسی که از اسلام پیدا کرده‌اند، سعی دارند تا تفکر اسلام‌هراسی را در بین مردم جهان غرب و دیگر کشورها نهادینه کنند و حتی حمایت آمریکا از داعش به این منظور بود که مردم دنیا از دین اسلام انزجار پیدا کنند، چرا که از رشد اسلام می‌ترسند.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار