مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 36 میلیارد تومان اعتبار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان خراسان شمالی اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : از مجموع این بودجه، 33 میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ شد که در 10 ماهه امسال تنها 56 درصد آن جذب ‌شده است.

اهرابی افزود : تاکنون 44 درصد بودجه اشتغال مددجویان استان به ارزش 14 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از سوی بانک‌ها پرداخت ‌نشده است.  

وی افزود: تنها 19 میلیارد تومان از کل بودجه اشتغال مددجویان خراسان شمالی در حوزه بانک‌های عامل جذب‌شده است.

اهرابی گفت: امسال دو هزار و 453 پرونده مددجویان بااعتبار 45 میلیارد تومان به بانک‌ها ارسال‌شده است که تاکنون تنها هزار و 20 پرونده موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

وی با یادآوری اینکه میزان اعتبارات اشتغال ابلاغی بانک‌ها در سال 95،14 میلیارد تومان بود افزود: سال گذشته 141 درصد از اعتبارات بانکی جذب شد.

اهرابی مجموع اعتبار تخصیصی مددجویان در سال 96 را 54 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: از مجموع این اعتبار بیش از 36 میلیارد تومان آن از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و 17 میلیارد و 500 میلیون تومان هم از محل اعتبارات داخلی امداد پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/آ

جذب اعتبار برای بودجه اشتغال مددجویان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.