حمید عبداللهی گفت: از زمان حضورمان در نفت تهران سعی کردیم به وضعیت این تیم بیمار سر و سامان دهیم.

حمید عبداللهی مربی تیم نفت نوین تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت نوین تهران بیان کرد:کادرفنی جدید نفت 3 روز پیش از بازی با پرسپولیس به این تیم آمد و تنها تاثیری که در این مدت توانستیم در نفت بگذاریم این بود که سازمان و انسجام تیمی آن را درست کنیم. متاسفانه نفت تهران از لحاظ روحی و روانی مریض بود اما تا حدی به وضعیت موجود سر و سامان دادیم. خداراشکر نتایجمان هم در این 3 بازی به گونه ای بوده که زحمات هومن افاضلی، دستیارانش و بازیکنان به ثمر نشسته است.

او درمورد برگزاری دیدار نفت نوین تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: گسترش از زمان حضور فیروز کریمی وضعیت خوبی پیدا کرده است اما نکته ای که ما را به نتیجه گیری مقابل این تیم امیدوار می کند این است که گسترش فوتبال خوبی بازی می کند و نفت در این وضعیت راحت تر است. با وجود اینکه در این بازی یک محروم و یک مصدوم داریم اما وضعیت کلی تیم خوب است و امیدواریم از تبریز با دست پر بازگردیم.

عبداللهی درباره آخرین وضعیت مصدومان نفت نوین تهران تصریح کرد: احمد آل نعمه که از بازیکنان بزرگ فوتبال ما از لحاظ فنی و شخصیتی است به تازگی تمرینات خوبی انجام می دهد و قطعا در بازی با گسترش فولاد به ما کمک می کند.هرچند هاشم بیگ زاده این بازی را از دست می دهد اما فکر می کنم پس از آن مشکلی برای همراهی نفت ندارد. احمد امیر کامدار را هم به دلیل محرومیت در بازی با گسترش فولاد در ترکیب نداریم و باید برای انتخاب جایگزین او به جمع بندی برسیم.

مربی تیم فوتبال نفت نوین تهران درمورد حمایت مالکان باشگاه از این تیم گفت: سعی کرده ایم شرایطی به وجود آوریم که بازیکنانمان خاطرات بد دوران مدیریت قبلی و حمیدرضا جهانیان را فراموش کنند. مدیریت باشگاه تاکنون برای نفت کم نگذاشته است و امیدواریم این وضعیت تداوم یابد. هرچه تیم پشتیبانی ما قوی تر عمل کند دغدغه های کادرفنی کاهش می یابد و تمام تمرکزمان به مسائل فنی معطوف می شود. خوشبختانه مالکان جدید باشگاه در سلامت کاری و سکوت کارشان را انجام می دهند. از طرفی کریم ملاحی و اکبر یوسفی هم به عنوان مشاور و سرپرست تیم پای کار آمده اند که این امر کمک می کند حمایت بهتری از نفت صورت بگیرد.

او درباره ارزیابی اش از رتبه نفت نوین در پایان لیگ هفدهم بیان کرد: بازی به بازی پیش می رویم و تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا در تمام دیدارها نتیجه گرفته و از تیم هایی که در منطقه خطر هستند فاصله بگیریم.شک نکنید روزهای خوبی در انتظار نفت است و تیم ما قطعا با ارائه روندی بهتر در لیگ می ماند و حتی به رتبه های میانی جدول صعود می کند.

عبداللهی درباره احتمال جذب بازیکنان آزاد از سوی تیم نفت نوین گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی برای تیم نفت نتوانستیم در نیم فصل بازیکن بگیریم اما در صورت تخشیص هومن افاضلی قطعا بازیکن آزاد جذب می کنیم.

مربی نفت نوین تهران درباره وضعیت روحی- روانی عیسی آل کثیر، برترین گلزن نفت تهران پس از درگذشت پدرش تصریح کرد: عیسی پس از بازگشت از دزفول تمرینات خوبی با نفت انجام داده است و امیدوارم تا زمان دیدار با گسترش این روند را ادامه دهد تا بتوانیم از او استفاده کنیم. آل کثیر در تیم البدر بندرکنگ بازیکن من بوده است و به خوبی از ویژگی های فنی و اخلاقی اش شناخت دارم. به همین دلیل با اطمینان می گویم اگر او از لحاظ روحی در وضعیت ایده آلی باشد توانایی به ثمر رساندن گل در تمام بازی ها را دارد.

انتهای پیام/

 اظهارات عبداللهی  در مورد نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار