فرمانده انتظامی استان زنجان از آغاز به کار پلیس فتا در ابهر خبر داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر دادآغاز فعالیت پلیس فتا در ابهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم افتتاح کلینیک ویژه کارکنان ناجا در شهرستان ابهر گفت: رشد بی‌سابقه و روزافزون فناوری و اطلاعات و توسعه فضای مجازی جامعه جدیدی را با عنوان دنیای مجازی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه با پیشرفت دنیای مجازی، جرم و بزهکاری نیز در این فضا افزایش یافته است، افزود: در واقع فضای مجازی نیز همچون دنیای واقعی ویژگی‌های یک جامعه را دارد و امنیت به عنوان یکی از بسترهای مهم پیشرفت این فضا است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به گسترش روزافزون جرائم فضای مجازی گفت: همانطور که مردم نیز می‌دانند، با گسترش این جرائم پلیس باید یک گام از بزهکاران جلوتر باشد.

سردار آزادی با بیان اینکه برای حفظ امنیت و آرامش مردم در شهرستان‌هایی که جمعیت آنها بیش از 100 هزار نفر است، پلیس فتا ایجاد می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا پلیس فتا در شهرستان ابهر نیز آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان‌های استان از این نظر مطلوب است، گفت: البته برخوردهایی که است نشان می‌دهد جرم بیشتر شده و کشفیات نیز بیشتر شده هر چند که قریب به 95 درصد جرائم به مسائل اقتصادی است و منجر به کشف می‌شود.

گفتنی است :فاز یک مرکز پلیس فتا ابهر با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز به کار کرد این مرکز دومین مرکز پلیس فتا در استان است.

انتهای پیام/ن

مراسم افتتاح کلینیک ویژه کارکنان ناجا در شهرستان ابهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.