درمانگاه "رضا" نیروی انتظامی ابهر با حضور مسولین کشوری و استانی و خیر سلامت و امنیت مهندس باقر زاده افتتاح شد.

افتتاح درمانگاه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ باقر زاده خیر سلامت و امنیت در مراسم افتتاح درمانگاه  رضا گفت: در روز های آینده قسمت سونوگرافی، چشم پزشکی و کلونوسکوپی را راه اندازی خواهیم کرد.

 سردار محمود زاده معاون مهندسی ناجا هم در این مراسم با اعلام اینکه در استان زنجان بیش از ۴ هزار و ۴۸۶ متر مربع ساختمانی ، پروژه احداث شده است افزود: کلانتری ۱۶ گلشهر، پاسگاه زنجان - بیجار، ابهر - تاکستان از جمله این پروژه هاست.

وی افزود: بهداری نیروی انتظامی شهرستان ابهر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیر بنای هزار و 200 متر مربع و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به همت این خیر افتتاح شد.

سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم افتتاح درمانگاه نیروی انتظامی ابهر با قدردانی از فعالیتهای این خیر ، افزود: افرادی با اهدا جان خود جهاد می کنند و افرادی نیز با اهدای مال خود جهاد می کنند که خیلی با ارزش است.

گفتنی است:همچنین فاز یک مرکز پلیس فتا ابهر با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز به کار کرد این مرکز دومین مرکز پلیس فتا در استان است.

انتهای پیام/ن

افتتاح" کلینک رضا" نیروی انتظامی شهرستان ابهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.