رضایی: تیم ملی هندبال نقاط ضعف و قدرت مختلفی دارد / امیدوارم به جمع ۴ تیم برتر برسد

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک گفت: تیم ملی کشورمان نقاط ضعف و قدرت مختلفی دارد، اما شانس موفقیتش بالاست.

رضایی : تیم ملی هندبال نقاط ضعف و قدرت مختلفی دارد / امیدوارم تیم ملی به جمع 4 تیم برتر برسدایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شانس موفقیت تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا گفت:تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم که این تیم بتواند در جمع ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها قرار بگیرد و راهی مسابقات قهرمانی جهان شود. شاید این تیم چند نقاط ضعف و قدرت داشته باشد، اما در مجموع تیم خوبی است و پتانسیل‌های بالایی دارد.  

او درباره بازی مقابل عربستان گفت: تیم‌های عربستان، امارات، قطر و کره جنوبی از جمله تیم‌های مطرح آسیا هستند، اما با این حال ما تیم خوبی داریم و توانایی زیادی برای موفقیت و کسب پیروزی داریم.  

رضاایی در خصوص وضعیت تیم هندبال هپکو و تمرینات این تیم گفت: مدتی بازیکنان استراحت داشتند، اما تمریناتمان را از روز گذشته آغاز کردیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات لیگ برتر که از ۱۹ بهمن آغاز می‌شود به میدان برویم.  

او درباره بازی‌های دوستانه پیش رو تیمش گفت: اگر شرایط مالی اجازه بدهد قرار است برای حضور در تورنومنتی راهی اصفهان شویم تا  چند بازی دوستانه برگزار کنیم.  

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک درباره شرایط مالی تیمش بیان داشت: مشکلات مالی همچنان ادامه دارد و به همین دلیل کیفیت تیم هم پایین آمده است.  

ایرج رضایی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیم هپکو بازیکن جدیدی هم جذب کرده یا خیر بیان داشت: بازیکنی جذب نکردیم و همین که توانستیم با این شرایط مالی همین بازیکنان را هم حفظ کنیم کار بزرگی انجام داده ایم.  

انتهای پیام / 

اظهارات ایرج رضایی درباره تیم ملی هندبال و تیم هندبال هپکو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار