سرمربی تیم هندبال هپکو اراک گفت: استعفایم قبول نشد و با تیم ادامه می‌دهم.

رضایی : استعفایم قبول نشد / با تیم راهی یزد می شومایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد مسائل این تیم گفت: تیم داری و حضور در مسابقات لیگ برتر نیاز به پول دارد و متاسفانه ما پولی نداریم.

او افزود: شرایط بحرانی وجود دارد و امکانات و شرایط مالی مساعد نیست . مسئولین باید به این مسئله ورود کنند و به ما کمک کنند تا مشکلات ما بر طرف شوند. متاسفانه کاری هم از دست من بر نمی آید و بازیکنان نیازمند قرارداد و پول هستند.

سرمربی تیم هپکو اراک درباره استعفایش گفت: اسعفایم را ارائه دادم و با ان موافقت نشد همچنین بازیکنان و مسئولان هم از من خواستند که به کار خود ادامه بدهم .همچنین احتمال دارد فردا برای بازی مقابل سنگ اهن بافق همرا با بازیکنان تیم راهی یزد شوم.

رضایی در پاسخ به این سوال که ایا برای سفر به شهر های دیگرمشکلی وجود دارد یا خیر بیان داشت: مشکل سفر نیست زیرا هزینه این گونه سفر ها خیلی بالا نیست مشکل اصلی ما قرارداد بازیکنان و مسائل مالی است.

سرمربی تیم هپکو اراک درباره بازی این هفته شان گفت: بازی سخت پیش رو داریم زیرا تیم مقابلمان تیم خوبی است و از شرایط خوبی سود می برد. سنگ اهنی ها مشکل مالی و مسائل ما را ندارند و به همین دلیل ما باید برای کسب نتیجه مقابل حریفمان بجنگیم.

ایرج رضایی در پایان ودرباره جایگاه احتمالی هپکو در پایان فصل گفت: اگز شرایط و امکانات مساعد و مناسب باشد می توانم بگویم که با این تیم می توانیم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم و در میان 3 تیم برتر باشیم در غیر این صورت نمی توانیم در جایگاهی بهتر از میانه جدول باشیم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال هپکو اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار