مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق کمیته ملی المپیکبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المپیک ایران، مراسم تودیع کیومرث هاشمی و معارفه سیدرضا صالحی امیری ساعت ۱۰:۳۰ در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

انتخابات کمیته ملی المپیک در ۲۵ دی ماه سال جاری برگزار و سیدرضا صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

در این مراسم از زحمات چهار ساله کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک تقدیر و قدردانی خواهد شد.

این مراسم با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک، داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان، هیأت رئیسه کمیته المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی، کارمندان کمیته ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک آغاز شد.

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه روسای کمیته ملی المپیک حضور یافت.

کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک : با حضور سلطانی فر فضای تعاملی و رفاقت و صمیمیت کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش روز به روز بیش‌تر شد و از این بابت از او تشکر می کنم.

اميدوارم در ادامه نيز بتوانم به سلطانی فر كه از مديران شايسته نظام هستند كمك كنم. شهادت می دهم حضور وی در ورزش فضای آرامی را ايجاد كرد كه تعاملات را دوچندان كرد.

متن تقدیر وزیر ورزش و جوانان از کیومرث هاشمی

برادر ارجمند جناب آقای کیومرث هاشمی

رشد و توسعه ورزش کشور مدیون تلاشهای صادقانه و خالصانه مدیران و مسئولینی ‏است که با اخلاص و در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارند و چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری ‏سال‌هایی از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر ورزش گذراندند و در جهت تحقق اهدافشان خالصانه از هیچ کوششی دریغ ‏نورزیدند.‏

بدین وسیله از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول تصدی ریاست کمیته ملی المپیک تشکر و ‏قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.‏

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

‏ مسعود سلطانی‌فر

انتهای پیام/

صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار