رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ هزار برنامه برای دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده و باید در حوزه روابط عمومی‌ها اهمیت زیادی به این موضوع داده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دهه فجر یکی از ارزشمندترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

صفدری افزود: دهه فجر بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است و امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و با این سالگرد وارد چهلمین سال پیروزی خواهیم شد.

این مسئول ادامه داد: عدد ۴۰ در مکتب اسلام و سایر مکاتب ارزش و جایگاه خاصی دارد و به همین منظور قرار است حدفاصل دهه فجر سال‌های ۹۶ و ۹۷ به گونه‌ای برنامه ریزی شود که برنامه‌های مهم، محوری و امید دهنده‌ای را در طول سال اجرا کنیم.

وی گفت: دهه فجر امسال از حساسیت خاصی برخوردار است و یکی از دلایل این حساسیت این است که یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید بیان کرده که باید کاری کنیم که جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را نبیند و سعی می‌کنند با برنامه ریزی و توطئه‌های شوم خود ضرباتی را بر نظام جهوری اسلامی وارد کنند.

صفدری با بیان اینکه در ستاد دهه فجر ۲۲ کمیته تشکیل شده و رویکرد‌هایی برای ارتقای کیفی فعالیت‌های امسال در نظر گرفته شده است، بیان کرد: شعار امسال "سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی" است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه همه فعالیت‌های و برنامه ریزی‌های دهه فجر امسال با نگاه بصیرت افزایی، وحدت، اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود، افزود: بیش از ۱۰ هزار برنامه برای دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان برنامه ریزی شده و باید در حوزه روابط عمومی‌ها اهمیت زیادی به این موضوع داده شود.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه های دهه فجر دراستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار