رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: حمایت‌ها از امور اراضی در سطح ملی کم است و با توجه به حساسیت بالای این سازمان نیازمند حمایت‌های بیشتری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور در جلسه‌ای که در سالن جلسات مجموعه باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، افزود: با توجه به مسئولیت سنگینی که سازمان امور اراضی کشور دارد و مخاطراتی که با آن همراه است، حمایت‌ها باید بیشتر شود.

وی اضافه کرد: وظیفه ما دفاع از حق مردم و همچنین حفظ حقوق دولت است و قضاوت بین این دو، دشواری کار را دوچندان می‌کند.

اورنگی با توجه به حضور زیاده خواهان در عرصه امور اراضی گفت: رسالت برخورد قاطع با زیاده خواهان و قانون شکنان است و همکاران ما حتی برخورد‌های فیزیکی با این افراد را به جان می‌خرند و برخورد قانونی می‌کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با توجه به انتقاد برخی‌ها از ضد توسعه بودن این سازمان گفت: از اول انقلاب تاکنون بیش از ۳ میلیون هکتار زمین برای توسعه اقتصادی واگذار شده است و این نشانه حمایت ما از توسعه کشاورزی است.

وی گفت: طبق آمار بیش از ۳۰ درصد پرونده‌های قضایی مربوط به املاک و اعتراضات اسناد املاکی است و در کمیسیون دولت به دنبال راه حل کارآمد در این زمینه هستیم.

رئیس سازمان امور اراضی در پاسخ به انتقاد برخی مسئولین حاضر در جلسه از ضعف برخی بخشنامه‌ها گفت: در برخی از بخشنامه‌ها اشتباهاتی صورت گرفته است که شجاعت بیان اشتباهات در این بخشنامه‌ها را داریم و آن را به سرعت اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/

حمایت‌ها از امور اراضی در سطح ملی کم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار